Bangkok dag 3

21 januari 2020 - Te Kao, Nieuw-Zeeland

Vandaag was het opstaan, eten en een duik in het zwembad, voor ik op weg ging naar co van kessel. De boot weer op en opnieuw de fout in gegaan met de uitstaphalte. Helemaal terug moeten reizen op een taxi scooter.

Toen ik eenmaal aankwam bij co van kessel bleek mijn ergste nachtmerrie waarheid te worden, het waren 10 nederlanders en 2 belgen in mijn groep 😜
We zijn op de fiets gestapt en hebben een prachtige fietstocht gemaakt chinatown.
We zijn langs de oudste chinese tempel in bangkok gegaan en via de hoofstad en alle kleine straatjes. Ontzettend krap, ontzettend druk, maar ook ontzettend leuk. Verder blijkt dit ook de grootste chinese community in de wereld te zijn buiten china. 🧧

Daarna zijn we via een longtail boot richting de rijstplantaties. Prachtige natuur en overigens de enige die ik in heel bangkok heb gezien. Daarna zijn we nog met zijn allen ergens gaan eten. Het was achteraf gezien ook zo gezellig met de nederlandse groep dat we nog met zijn allen naar een skybar gedaan. 🌇

Daarna ben ik voor een 2e keer naar het icon siam gegaan, omdat dit toch wel een van de mooiste plekken is waar ik ben geweest. En daarna snel naar bed toe.

1. Leslie:
    21 januari 2020
    Klinkt als een leuke dag! Enjoy!
  2. Monique:
    21 januari 2020
    Top Romy. Ik ben echt blij dat je de excursie leuk vond. Ben ook heel benieuwd naar de foto's 😘
  3. Marjo:
    21 januari 2020
    Leuk Romy! Fietsen met Nederlanders, zo grappig hoe je dat beschrijft, en inderdaad ik ben ook benieuwd naar je foto’s. Groetjes!
  4. Oma:
    21 januari 2020
    Leuk Romy! om dit te horen geweldig,nederlanders in een ver land kan toch anders zijn. Heel veel groetjes.👍😘😘
  5. Opa:
    Top Romy geniet er vandaag gr Opa
  6. Henk:
    21 januari 2020
    Klinkt alsof het echt heel mooi was. Iets. Niet te willen missen. Ben benieuwd naar je verhalen over NZL😘
  7. Monique:
    22 januari 2020