Bangkok dag 4

24 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Dit was mij laatste en overigens rustigste dag in bangkok. Opgestaan, gegeten, tas ingepakt en uitgecheckt en verder het grooste deel van de dag doorgebracht aan het zwembad.

Ik ben wel nog even naar buiten gegaan om een thaise oliemassage te krijgen. Daarna ben ik na het avondeten richting het vliegtuig gegaan, aangezien mijn vliegtuig 4 uur in tijd was verlaat, wat ook nog eindigde in een klein avontuur. Het was super druk onderweg naar het vliegveld, wat mij toch wel in een krappe positie bracht qua tijd l. Eindelijk kwam ik aan op het vliegveld aan, maar tot mijn grote schrik bleek mijn incheckbalie al gesloten te zijn. Ik ben toen maar snel naar de informatiebalie van mijn luchtvaartmaatschappij gelopen die meteen voor mij gingen bellen. Mee naar de bagage drop-off met het verhaal dat ze me niets konden beloven. Door naar de douane, gelukkig de fast track waar iedereen me door liet nadat ik mijn verhaal vertelde. Door het vliegveld heen gesprint en op het nippertje mijn vlucht gered.

Maar het einde van het verhaal is nog niet in zicht. Na ongeveer 1/1,5 uur gevlogen te hebben kregen we de mededelinge te horen dat we wegens technische problemen moesten terugkeren naar bangkok airport. Daar heb ik dan ook weer 1,5 uur moeten wachten en uiteindelijk zijn we om 02:30 pas weer vertrokken. Later kreeg ik ook nog te horen van de thaise jongen die naast me zat dat het technische probleem waar het over ging was dat de vleugel niet goed vast en het vliegtuig te veel trilde. Daarna is de vlucht gewoon goed gegaan en was ik alleen iets later in auckland dan gepland.

Even een compleet andere mededeling waarvan ik hoop dat iedereen hem leest.
Ik heb besloten over te stappen op de app polarsteps voor het schrijven van mijn reisblog, omdat ik daar veel meer mee kan doen.
Je kan mij gewoon gaan volgen op romy van lieshout en an accepteer ik de mensen die geinteresseerd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    24 januari 2020
    Supermooie foto's. Fijne camera?
  2. Henk:
    24 januari 2020
    Mooi en bijzonder. En een rustige dag zo afsluiten op het vliegveld. Bangkok zul je niet snel vergeten :)
  3. Opa:
    25 januari 2020
    Wát één saaie bouwstijl in holland:daar is pas mooi gebouwd supermarkt gr opa