1e indrukken

14 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Nou de eerste indruk van een 10 uur durende vliegreis is, erg lang en helaas makkelijk om je te vervelen. Maar daarna heb je ook wat. Je komt buiten en er valt een deken van plakkerig warmte over je heen, wat te verwachten was. Daarentegen is her wel een stuk stiller dan ik had verwacht, maar ik ben dan ook nog niet.in het centrum geweest.

De stad zelf is een grote mengelmoes van mooie huizen, hoge flats, stukken die je bijna als slums kunt beschrijven en groen, heel veel groen. Wat overigens weer erg in contrast staat met de lucht die op mijn aankomstdag nogal grauw is.

1. Oma:
    14 januari 2020
    Goede morgen Romy, voor jou een andere tijd het is hier nu tien over half tien. Wat heerlijk om te horen dat je reis goed is verlopen.Geniet van je vakantie en pas goed op je zelf. Dikke knuffel van Opa en Oma.👍👍😘🥰
  2. Marjo:
    Hé leuk! Al meteen een berichtje om te lezen, fijn dat je reis goed is gegaan, ga lekker genieten en ontdekken! Veel plezier!
    Groetjes Marjo😘😘
  3. Monique:
    14 januari 2020
    Hé meissie, mooi geschreven. Ben benieuwd wat je nog gaat zien ❤😗
  4. Romy:
    15 januari 2020
    Dankjewel voor de lieve berichtjes. Ik zal goed voor mijzelf zorgen 😊